Stage Ethiopië - Reisverslagen van Steffi Van Camp - WaarBenJij.nu Stage Ethiopië - Reisverslagen van Steffi Van Camp - WaarBenJij.nu

Stage Ethiopië

Ik ga voor mijn stage 1 maand naar Ethiopië.
In deze maand mag ik stage lopen in het ziekenhuis van Mekelle.
En ga ik stage lopen op 4 verschillende afdelingen:
- Operatiekwartier
- Intensieve zorgen
- Brandwonden centrum
- Chirurgische afdeling

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2016

Steenkerken, icu, spoed

27 Februari 2016

Stage week brandwonden

21 Februari 2016

De tweede week: operatiekamer

13 Februari 2016

De eerste week

06 Februari 2016

Begin van het avontuur
Steffi

Ik ben Steffi , Tot heden toe heb ik nog niet veel gereisd maar hier ga ik verandering in brengen. Ik vertrek voor mijn Stage naar Ethiophië.

Actief sinds 28 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 74526

Voorgaande reizen:

04 Februari 2016 - 09 Maart 2016

Stage Ethiopië

Landen bezocht: