Voorbereiding Stage - Reisverslag uit Beerse, België van Steffi Camp - WaarBenJij.nu Voorbereiding Stage - Reisverslag uit Beerse, België van Steffi Camp - WaarBenJij.nu

Voorbereiding Stage

Door: Steffi

Blijf op de hoogte en volg Steffi

28 Januari 2016 | België, Beerse

Zoals jullie weten vertrek ik over een week naar Ethiopië voor mijn stage.
Deze reis maak ik niet alleen deze maak ik samen met een mede student uit Mechelen.

VOORBEREIDING:
Aan zo een grote reis komen veel voorbereiding aan te pas . Of jha toch meer dan ik zelf gedacht had.
Tot op vandaag denk ik dat ik bijna alle voorbereidingen gedaan heb.
alles even op een rijtje:
- Infomoment met alle studenten die vertrekken --> Check
- Mijn medestudent beter leren kennen --> Check
- Vliegtuigtickets in orde maken --> check
- Papieren in orde brengen voor een vlir-uos beurs --> Check
- Reispas aanvragen en gaan halen op het gemeentehuis --> Check
- Inspuitingen gaan halen in het tropisch instituut --> Check
- Visa kaart aanvragen --> check
- Visum in orde maken in Brussel --> Check
- Blog aanmaken --> bij deze Check
Wat moet er nog gebeuren:
- Koffers in orde maken en hopen dat ik niets vergeet
- Nog wat stressen over hoe het zal zijn
- uitkijken naar de reis en de stage

Deze voorbereidingen gaan uiteraard gepaard met een kostenplaatje grof geteld van een €1100.

GEDACHTEN & GEVOELENS
Op dit moment zie ik heel erg uit naar mijn Stage. Maar toch maakt het me bang. Bang voor het onbekende, de reis, de stage.

Ik had gehoopt dat het besef dat ik zou vertrekken pas zou komen als ik op het vliegtuig zou zitten. Dit is helaas niet zo. Elke dag wordt het besef groter en mijn slaap korter.

Ik was al heel blij dat ik mijn reis niet alleen moest maken maar dat ik deze mocht doen samen met Ernest. Maar elke dag weer kom ik familie, vrienden, collega's, kennissen tegen die mij geluk wensen en uitkijken naar mijn reisverhalen. Dus zelf de mensen die thuis blijven gaan mee met mijn reis/avontuur in Ethiopië. Hiervoor ben ik iedereen heel dankbaar. Daarom alvast bedankt !!

Ik hoop jullie via deze manier op de hoogte te kunnen houden van mijn verblijf in Ethiopië. En dat ik jullie kan boeien met mijn verhalen.

Groetjes
Steffi





  • 28 Januari 2016 - 20:30

    Rita:

    Steffie,
    Maak er een mooi avontuur van ! Het zal je leven verrijken, geniet van de ervaring ! Het zal niet atlijd zijn zoals thuis, maar Afrika heeft zeker zijn charmes ! Ik kijk uit naar je verhalen, veel succes !

    Groetjes,
    Rita

  • 28 Januari 2016 - 20:56

    Tania:

    Dag Steffi,

    Je gaat ervaringen opdoen, anders leren aankijken tegen bepaalde zaken, mensen leren kennen die je anders nooit zou ontmoeten en zoveel herinneringen maken voor later!
    Ik ben nieuwsgierig naar wat je allemaal gaat meemaken.

    groetjes,

    Tania

  • 29 Januari 2016 - 19:44

    Mieke:

    Lieve Steffi' geniet ervan. Dikke knuffel Mieke

  • 31 Januari 2016 - 08:50

    Roos:

    Lieve Steffi,
    Ik ben echt heel trots op jou!
    Jij gaat dat daar fantastisch doen !
    Als ze je daar nog maar willen laten gaan na je stage

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Steffi

Ik ben Steffi , Tot heden toe heb ik nog niet veel gereisd maar hier ga ik verandering in brengen. Ik vertrek voor mijn Stage naar Ethiophië.

Actief sinds 28 Jan. 2016
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 74515

Voorgaande reizen:

04 Februari 2016 - 09 Maart 2016

Stage Ethiopië

Landen bezocht: